2 september 2009

reunion



efter en massa strul var jag äntligen påväg till kick offen i sthlm.
mötte upp pinglan på perrongen!!! så najjs att man fick sällis för en gångs skull...
& vi har inte träffats på 1månad.
väl på plats efter en jädrans tur i taxin- körde dagens schema igång-
massor med ny info som skulle matas in & massor med inspiration inför hösten & vintern.
man blir lixom alltid peppad efter kick offerna, det är juh självklart meningen...
& i år är vi en egenägd butik vilket innebär en hel del förändringar så
det var grymt när dom presenterade oss som den butiken
i norden som säljer mest läppstift!!!

jeeeej!! bra början tycker jag.

avslutade dagen/kvällen på berns... blev dock väldigt lugnt för mig,
så nu är jag hemma & har tryckt i mig huvudvärks tabletter... ooont i huvvet!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja längtar efter angel