6 september 2009

en lugnare helg



i fredags blev det lite firande såattsäga- vi firade juh att oasia va på g igen!
men jag höll mig lugn ändå- var hemma halv 2 thank u very much.
upp & jobba igen. senare på lördagen vart jag alldeles för seg för att ta tag
i ngt så jag & syrran käkade tacos framför en grym film. bästa!!

ikväll blir det ensam mamma söker
get2gether
hemma hos emi.

jomenvisst sörru det är hennes favvo program så hon har styrt upp en dejt
hemma hos henne för oss som oxå gillar mammorna. och jag har lovat att hålla käften...
har en tendens att snacka en del när ja blir irro & tycker att dom är pinsamma på tv....
men nu har jag lovat att vara (tyst en stund iallafall)!!

en sak till... min granne som alltid spelar pinsam musik
(han gör det nu- måns zelmerlöw) ska tydligen flytta! well thank lord for that eller hur...
men vem kommer att flytta in undrar jag..?

Inga kommentarer: