12 september 2009

hänt i veckan såattsäga



aah så skönt när torsdagen var slut... då va min vecka i butiken
över & min helg började
då kan man säga.
upp tidigt igår & tog bondebussen (jädrans vilka spån som gick på den bussen ju
mer norr ut man kom.., sorry but it's true!) ut till öregrund. hade 2 brudar
som skulle fixas- hår & make blidde det & brudarna bjöd på bubbel.
brudarna blev superfina & dom vart supernöjda! skönt...
senare på kvällen tog jag med mig mitt eget groggvirke
(earl gray te) hem till pett där det festades,
satte mig på ballen å mös med ciggen, sen hem i god tid.
en social jävel va?!

å jo... asså superfint i öregrund! varför har jag aldrig varit där förr??

1 kommentar:

pehtra sa...

darling du får sitta vart du vill när du kommer!!! i mitt knä om du vill bara du e där!!!!!!




love hunnybun