24 september 2009


ny blekta rötter, ny fixade hår trenser & nyduschad i 46 grader varmt vatten...

hörde ni inte mitt jubel för en stund sen så kan ja berätta att till min glädje hitta ja en popcorn påse i skafferiet! fan det e väl inte så illa dan innan lön å 13 kr på kontot!!! gOd is with me sometimes... and me and my belly love it! i morron blir de brasseriet me girlsen å lindha har lovat mig en drink på oasia... fan det e fredag & lön! skönt att min smör vecka e över för ja blev lite depressed, gamla minnen å lugna låtar...

fast ja älskar de ju, men ni vet ibland funkar de bara inte....


2 kommentarer:

fran sa...

jepp här kör jag ca 56 grader varmt vatten med ylletofflor & våtdräkt för att behålla värmen... suck!

pehtra sa...

hahah ja ve da skit is here nu!!! not ok dammit!! gilla dock dig i våtdräckt!