26 september 2009

brasseriet va en hit!
fan det va så jävla mysigt där asså, skit god mat & för att inte snacka om sällskapet..
en ny trend är född!! äta ute varje löning spelar ingen roll vilken dag det är, kommer bli bra det dära.
ok ska väl ut på stan nu och försöka hitta nått kul, kanske en trasa till i kväll. jag har ju inget att ta
på denna tOpmodel kropp (hear me laugh) några brudar från jobbet kommer ju i kväll eller dom är ju
mina nära vänner men det är ibland enklare att förklara dom så ,but they are my dear dear friends man!
så vi är peppade kan man ju lugnt säga...

jag citerar sandra: fan jag tror jag måste gå ut på fredagen oxå fan annars är man ju alldeles för peppad på lördag och kommer dricka
för fort och sen ba: gonatt!! rullgardinen är nerdragen!!! inte ok!

nä ska väl dra nu my pips men vi hörs väl i morrn & nej de blir inga "onödiga samtal a.k.a mess" i kväll..

ja svär! pez out nigga

Inga kommentarer: