9 september 2009

fundering nummer 3122547

ja har gjort en grej som egentligen inte e grej man vafför gjorde ja den??
ja har googlat på mina ex?! inte alla så klart men några av dom å skit va man hittar grejer en del
stod de jätte mycke om å en del inte so much. en av dom kan man ju hitta hela hans basket historia i Sverige
hörde en annan på p3 där han snackar om hiphopens historia & om hans musik bolag,. fan 2 av dom e fan lika jävla snygga nu som då.. damn boy!!

kan inte ni fundera på gamla killar att fan om man hade träffat dom nu istället?!
åter igen inte alla men några av dom va mera man har gemensamt nu eller snarare fan va mycke mera man skulle ha gemensamt me nu... mina ex e ju alla ganska lika, inte till utseende men typen ni vet (brown suger) å fan man går gärna tillbaka till gammalt när man avslutar de nya på nå sett?! å i min värld e de då när man bajsar på ipren mannen eller snarare ipren gubben ja va i hop me i allt för många år & då vill man ha de man gilla från början & i mitt fall va sen ja hörde bob marley för 1 gången i 6:an..

alltså den svarta mannen men ja kan nöjja mig me en ljus chris brown ( de e ju de som e min favorit) men ja mena en wigga de går oxå bra! de finns väl en anledning att en cirkel e rund att man kommer tillbaka till börja bara för att börja om från början igen....
i bland e ja en klok kvinna eller ofta om ni frågar mig- hej ni kan kalla mig guru!

näh måste ut å leta i denna jävla grotta till stad vi lever i.....


ja mena hur jävla svårt
ska de va?!



(junior ta på dig kepsen du e som hetast då!! my little chris.. Wigga for life!!)

Inga kommentarer: