28 september 2009

köldskador


dom senaste dagarna har det verkligen sett dött ut i mitt kylskåp. tomt & vitt!!

det blev alltså storhandel efter jobbet- fyllt upp med massa goda grönsaker & annat shit man behöver.
äta bör man annars dör man lixom!
tycker det kan vara kul att laga mat men det händer väldigt sällan kan man säga... borde göra det oftare men när man kommer hem från en hård arbetsdag är det såååå trist & ställa sig där & laga mat till sig själv.

hursomhelst jävla uppsalahem! fuck va det är kallt i min lägenhet... det drar som fan i alla fönster. alla ljus jag äger är tända så jag slipper sitta & huttra- te ska jag dricka nu oxå... cold i tell u!!

2 kommentarer:

Friday sa...

Ahh shiit jag fryser åxå ihjäl!! men hyra ska dom minsann håva in.

kram!

fran sa...

aaa fan asså... inte OK! nu såg jag att dom hade höjt den oxååå men ingen värme har jag fått! BAH!