12 januari 2010

simon baker



ok måste erkänna
jag har just sett den gulligaste filmen evör å tro mig jag e inte mycke för romantiska filmer (men de kan ju ha med att göra att the hunk of the decade spelade i filmen) men de e så roligt hur en film kan få en tro på kärleken igen...

jag e jätte romantisk å allt för hoppfull om att de finns en för alla inte som frasse som tror att man kommer dö singel, de vägrar jag tro på! de finns liksom inte på kartan i min värld, men jag måste säga att den senaste tiden har jag börjat tvivla.... tvivlat på att han finns /vart i helvete han finns nånstans-

men jag ska tvinga mig att tro igen!!
ska lägga hunken som skrivbordsunderlägg å tänka positiva tankar varje dag..
då händer de ja lovar... (hoppas jag)

2 kommentarer:

Kristina sa...

bra skit pehtra!han kommer självklart till en pingla som du!

pehtra sa...

=)=)... pinglan väntar!!