13 januari 2010

onsdag



alla mina dater blev inställde igår... fattar inte hur jag alltid lyckas? Its a gift people!
nej då ja hade de så trevligt me syrran på hennes jobb, jag grät inte på någevis!! (oroa dig inte emi) hann ju handla upp min veckobudget på 150kr
det är min sista dag på vad som nu börjar kännas som en semester för i morrn e de jobb/hela helgen/nästa vecka..

va på uppsala färg i boländerna idag å kolla mera tapet jag hittade en igår men de e lite för modern om ni fattar va jag menar..
ja gillar ju gammalt i ny tappning eller ja gillar allt som är nytt egentligen! det är mera min stil, men jag gillar de lite 50 tals inspirerad stilen jag har nu me` Im confused

jaja huvudvärk för mig/boring för er

till lägg -

de finns för mycket att välja på hittade sjukt roliga/en hel serie med graffiti tapeter/ tidningspapper/bokstäver



2 kommentarer:

eMi sa...

nä du behövde inte grina för de gjorde ju jag åt oss båda...

pehtra sa...

PRECIS!! fast ja släppte en tår för din skull... för ja vet hur de känns... inte kul!!!