15 januari 2010

japp jag är avatarted!


ok så jag gillar avatar! hade verkligen inga som helst förväntningar utav den-
en film värd att betala 150 spänn för tycke jag iallafall!! en sjukt härlig
upplevelse
& shit vilken häftig känsla filmen & bilden gav. sååå jag har ingen aning
om det är så att det finns en serie/bok bakom denna film/story men fan vad manusförfattaren
måste har haft en livlig fantasi- & tack som fan för det!

men hörrni när blev 3d glasögona
så trendiga???

sist jag såg ett par såg dom ut som dom på bilden i mitten
& det var ett par sånna jag ville ha... retro juh.




2 kommentarer:

Malin sa...

Tydligen är storyn Pocahontas rätt av. ;)

Jag har dock inte sett Avatar än, hyr den väl senare. Tur vi har ny tv i alla fall, fast inte alls samma grej som bio men ändå.

eMi sa...

haha perkile va kul!