16 januari 2010

lördag

alla ska på bio utom jag..
birgerjarl bjuder på bio å party men ja pallar inte gå, ja går till syrran å hänger istället
tänkte möta upp girlsen sen, e lite sugen på en hederlig cider... mmmmumma!!

har ju suttit hemma å ruttnat hela månaden ok de bara den 16e men va fan den här månaden började ju redan i julas, de har vart lite torrt på party fronten vilket har vart skönt men nu börjar jag bli bekväm å lat!! inte den finaste sida hos en flicka... ska ta mig i kragen!! å ja e taggad men som vanlig är ju frasse inte i fas med mig å vill chilla... huum! får hitta nån
annan.. nina brukar ju inte vara den som e den henne kan man alltid lura i lite sprit!! japp så får de bli!!



seeeeeeeeey ya!

4 kommentarer:

en prinsessas vardag sa...

HaHAhaa, jooorå jag é partpinglan numero uno!! Men vi fick ju fart på Frasse oxå!! Aaawwwiiii!! <3

pehtra sa...

aaawwwwwwwwwwiiii fats ja hängde alldeles fÖÖÖr lite med dig!!! de va inte bra!

en prinsessas vardag sa...

I knoooooow, blir ju alltid fucking så!!! Booooooooooo! Men nästa helg har jag Bday fiesta!! Kommer du?
PUSS!!

pehtra sa...

om ja får lite pengar innan... vafför har du valt dan innan lön i julmånaden undrar petra=((