26 januari 2010

bekväm

tänkte på en grej är de farligt att bli bekväm?! vilja va kvar där man är?!
ibland känner jag mig så stressad att man ska bli nåt bättre, klättra på stegen, skaffa bättre killar/pojkar/män...
men måste man alltid stress stäva efter nått bättre?! för vi alla vill ju bli bättre/må bättre men
tänk om man e nöjd med de man har då, vad gör man då?! för ja tänker ju alltid att allting kan bli
bättre, men va fan de betyder ju egentligen att man inte njuter av de man har och om man
analysera det betyder det ju att man aldrig är lycklig, om man alltid vill må bättre...
jag tycker inte att det är ok för dom som är olycklig ska gräva ner sig å bah nej de här e vad som
menat för mig.. buhufreakinghu! no sister

men om jag nu har hittar lugnet & vill vara kvar där ett tag då.....



för som jag ser det kommer alltid rastlösheten tilbax!

3 kommentarer:

Angelica sa...

Vaffan, det är bara tare chillhouse sålänge. Stanna kvar tills du lixom vet vart du vill. Huvudsaken är väl att man pausar för stunden och inte for ever and ever (;

Fan va jag diggar er blogg btw brudar! Den är dödsbra!

KRAM / Angelica

fRANCISKA sa...

TACK!!
<3

pehtra sa...

ja gillar din me... kollar nästan varje dag=)=)=)=)