17 oktober 2009

sovrummet


sitter ju hemma idag pga av brist på sömn & att jag verkar aldrig vilja bli frisk från min envisa förkylning
de hjälper ju verkligen inte att man ränner ute hela nätterna... eller att man måste stå ute i t-shirt när brandlarmet gick ida.. öööh!
men men what da fuck man kan ju inte va perfekt!?

har äntligen fått inspiration till min sovrum!!! jag ska iaf bygga en säng gavel i vitt skinn
tänkte jag och byta ut allt svart mot vitt, skaffa några silver ramar att ha över sängen fast i typ
stuket av en gammal guldspegel, tänkte sätta in några coola bilder...
har en vision om hur jag vill att de ska bli så nu är det ju bara hoppas på de bästa...



min bön idag-
pleace let it be perfekt och att veckan fram till lön går fort - amen!!

1 kommentar:

fran sa...

kommer bli shit good!