4 oktober 2009

öööööh

vilken jävla dag asså,trodde aldrig den skulle ta slut!
allt som kunde gå fel gick fel.. började med att ja glömde jobb nycklarna och kod nyckeln till alla dörrar och efter det gick det bara utför!

så mycket folk som vart på jobbet den här helgen har det inte vart på riktigt länge.. man hinner ingenting bara stå i kassan och massa sura kunder har vi haft idag, stressade som fan å giriga har dom vart! skulle väl kunna sälja sin jävla unge för att få 10 % rabatt.. en blev sjuk så ja fick gå ner på mina bara knän för att få en annan att stanna fan vi va ju redan va för några... nÄmen efter allt stress vi haft under dan så gick larmet och med de lyckades jag släcka alla lampor i hela butiken... kändes riktigt bra om ni frågar mig!!
ja menar what da hell man måste ju märka att jag e där jöh!! så nu ska jag nyduschad å insmord bokstavligen trycka in mina cheesedoodles å med det ska jag klunka i mig 2l cola.


...........de känns bra iaf..........


17804 steg på lördan, 12244 fram till nu å de blir inge mera ida man!

Inga kommentarer: