27 oktober 2009



fan så har ja klarat mig i 3 veckor på mitt nya spel, men nähe så fort de kommer till kritan faller jag tillbaka i mitt gamla beteende
God!
lägg ner kvinna!!!
varför ska man va så jävla ärlig om allt, kan du försöka dölja en känsla snälla bara
1 gång ja lovar försök... du kanske skulle bli överraskad över resultatet....

hej mitt namn e petra & ja e en känslomissbrukare och jag måste-


lära mig spelet måste lära mig spelet måste lära mig spelet måste lära mig spelet måste lära mig spelet
måste lära mig spelet måste lära mig spelet måste lära mig spelet
måste lära mig spelet måste lära mig spelet

4 kommentarer:

fRANCISKA sa...

haaaaaaaaaaaaaaaaahahhahahahahha neeee inte ere så illa :( man måste få visa känslor dammit!

pehtra sa...

jooooooooooooooooo de e illa ja har dom utanför mina kläder.....

Anonym sa...

hahaha ja orkar inte va ni är roliga. va är det som händer petto? puss emi

pehtra sa...

du vet de dära med sms.... de e inte min grej eller jo de e för mycke min grej... hahhah