26 oktober 2009

Im back-


efter att legat som ett kolli i 2 dagar känner jag mig back to normal
att ha migrän e fan inte skoj någonstans men att ha de i 2 dagar tog nog priset har t.o.m nå minne
av att jag bad till gud!! blir man inte religiös under denna ansträngning då vetefan inte när de skulle vart..
jajaj nog tjatat om de!! har igentligen inget att se fram imot så dära snart eller nu typ och de e fan
bra för jag har bestämt mig för att "tat" lite lugnare ett tag nu, tar denna migrän som ett tecken
från ovan att ja ska fan lugna ner mig

ska bara gå på middag me sandra på onsdag
makeupstore vip kvällen på oasia torsdag
hänga hos lindha på fredag kanske
walk this way nästa fredag

(vann ju biljetter dit för mitt kniv skarpa sinne för hihop!)

nää sen händer de fan inge mera tror jag..

+ att de finns fan inte en människa (kille) eller nåt som skulle få mig att att vilja gå ut....
tycker alla killar i den här stan e boring, ja inte alla kanske men fan rätt många behöver
ha lite nytt blod i mitt liv men vill inte hitta dom när jag ser igenom dom här
blåa sura ögonen utan när dom blir lite renande av min vita månad...

jag tror jag ser dom bättre då, visst?!


de tror jag iaf...

Inga kommentarer: