5 oktober 2009

något nytt i garderoben... igen.



ooo idag var jag till emmaus & lyckades få med mig en ny liten päls hem. 400spänn! ok ni vet att jag redan har en superfin- ridge- men jag har varit sugen på en lite mörkare oxå.
flicka är typ kallare mullvads brun, inte så jätte mörk men en perfekt ton.
nu är hon hos mori & vädras ute på balkongen sen ska hon klippas av innan hon flyttar in hos mig. den går alltså ner över knäna nu- vill lixom inte se ut som en skogsmulle!!
ok så vad ska hon heta? för det är en hon. ska man köra glamour tema? stephanie? brooke? spectra?
hmmm....

5 kommentarer:

Anonym sa...

hon ska heta samantha eller talulah eller EMILIA

fRANCISKA sa...

aaaaaaaaa samantha e braaaaaaaaa!! emilia funkar oxå men kan bli svår då det redan finns nån som heter så å redan är vackraste in the wöööld!!

pehtra sa...

anonym my as! haha tycker oxå emilia!!! joojojo annas e sam bra asså samantha....

Anonym sa...

röstar på Taylor
puss fru Mallan

Anonym sa...

Sally förstås!

/Julle