19 oktober 2009

nu när jag har bestämt vad jag ska göra i sovrummet kan jag liksom inte släppa det
ja blir manisk!! så här är det alltid när jag håller på med nåt projekt fan deskavaraklart nu!
kan liksom måla på förfesten ok lite överdrivet men ja skulle vilja iallafall.. nämen jag och syrran har
bestämt att hänga på ikea hela fredag kvällen & avsluta det men den fetaste burgaren på max!!!!


Ill love it!


idag e jag trött som fan, skit jag tycker jag har vart det nu i gud... jag vet inte typ 3 veckor..
varje morgon e en strugle man! när ska det ta slut liksom?! måste väl lägga mig i ett solarium av
mera än av bara den anledningen kanske....



och jag ska för 1gången i historien lyssna på frasses råd!!

2 kommentarer:

fran sa...

WORD!!
...men jag vill oxå hjälpa till på fredag... jagvilljagvill... jag hålla i saker å lixom spring å hämta saker!

Anonym sa...

ja tycker du ska göra fototapet av detdär kortet på dig å lindha å tapetsera i ditt sovrum. den är obehagligt fin dendär bilden. pussa emi