12 juli 2009

ljustekniken




emi stod för ljusshowen på flurran!!
mycket roligt tyckte vi..

3 kommentarer:

en prinsessas vardag sa...

Emmi va grym, shit va hon rockade!! Tack för igår mina hotties!! Jag drog en drive-in Mc D sen och köpte en cheeseburgare, taxi resan gick på 250 pix, hahaha, cp!
Fan va kul me väder rapport!!:)
PUSS!!

Anonym sa...

jag skulle vilja tacka er för all support, men tjejer komigen... en LJ måste jobba hårt och till nästa gång kanske ni inte behöver stå där heeela kvällen? det viktigaste i min bransh är att få ljud och ljus i en sorts symbios, det är ett slutet kretslopp som jag brukar säga. Tänk på det till nästa gång, det blir lite svårt att gå in i ljusshowen annars...

god bless
LJ em

pehtra sa...

aaaaaaaaahhahahahah ja ok men vi e ju groupies de vet... de bara att ta`t... de e ett hårt liv du lever som kändis, vi e jÄVLIGT svåra att skaka av dig...


pussa dusa