16 juli 2009

hey ska vi spela panflöjt?


vem i hellvette
sätter sig på ballen eller i
källparken 8.30 & börjar spela panflöjt????
hur jävla nördig kan man bliiiiiii?????
jag tror jag bli tokig...

& av alla låtar så spelar människan
du gamla du fria...

komigenjagorkarinte!!!!!
ok imorse spelade människan även
fernando med abba-
jag säger bara- tönt!!

såg hur jag tog mig fram till han (det bara måste
vara en kille), med min stösta tshirt, fula toffs mitt på
huvudet & sovtryck i fejjset, tar tag i panflöjts
jäveln & trampar sönder den.

helt ok tycker jag- det är han värd.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snacka inte skit om flöjter. Tänk på att jag var en mästare på blockflöjt!

Tesie

pehtra sa...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vet hörde du han me`!!!!! trodde ja skulle mörda han.... jävla pucko =) men du vi kanske ska önska några låtar i stället=)=)

Anonym sa...

Gillar dina pulp fiction-aktiga topics!!!!!!!!!!!!
love
/Mahlin

Anonym sa...

hahahahaha ja orkar inte va kul. mest kul va schwesters inlägg på detta också. att du erlkäner. fattar du själv va du bjuder in till? eMi

pehtra sa...

hahah just de syrran!!! *SNAP,SNAP*

Anonym sa...

Men jag kan inte rå för. Jag var TVINGAD! Say no more om nåt med detta, men jag ville bara försvara flöjterna.