22 juli 2009

ja e rast lös!
hallå ja vill gört nått, men ja orkar inte heller?!
va hos naprapaten igen ida vakna å kunde knappt röra mig
(fitt rygg) ja fick en akut tid 1,5 timmar senare - gOd
har väl inte vart ute bland folk så här tidigt på ett tag
asså kl halv 1 typ -


ÖÖrley I say!

men nu känns de bättre fast inte bra,
fast de brukar ju alltid ta några dar
innan de kick in liksom


min syrra e arg på mig oxå-

om nåt ja vet att hon har rätt i, fast vi e inte samma
person & vi har olika relationer till folk å ja e
svarta fåret å hon e inte de!
ja kan komma undan me saker för att ja e pehtra typ
e alltid strulig
å bara flaxar omkring ...
(de e därför ja å drutt e kärlek.. bär från samma buske, 2 pies in a pie)

ja e omogen å tänker bara på mig själv,
men har inte alltid varit så men kommer inte på när de började
eller jo de gör ja - när ja blev singel
efter ha fått utstå dom

"7 deadly sins"

under mitt förhållande först!!
tack men nej tack....
ja har fått hud som läder & ett hjärta av stål!

hatar att ha skuldkänslor eller
dåligt samvete -
de händer inte så ofta, inte för att ja e stål kvinnan
utan kanske mera för att ja står för de ja gör,

men när de händer så börjar man ju alltid fundera
varför ja valde att inte göra de som väntats av mig
om varför ja inte ville hjälpa till & då kommer de ju ofta
fram saker som ja inte orkar tänka på,
gammalt groll som aldrig kommer att gå över
& hur relationer har ändrats utan att man igentligen tänkt
på de å de gör mig så lessen -


*

ja e verkligen inte perfekt - men de e inte alla andra heller...

Inga kommentarer: