28 juli 2009

jag känner så här...


när jag vaknade imorse va jag 100% säker på att
jag måste ha sovit lite för länge-
säg ca 3 månader för länge!!!

vafan ere höst ute eller??



vaknade ändå rätt så tidigt för att åka över till
mori & fari för en frukost & en fika.
dom åker ner till bosnien/kroatien
imorrn med motorcykeln...

lite lärrigt tycker jag- lång sträcka + autobahn i tyskland lixom...
kan inte minnas en ända gång när vi bilat ner som man inte har
fått hänga bakom en olycka & väntat i timmar...
jaja 'nuf 'bout that.
lärde mori att skicka sms oxå & tvingade henne att messa
så fort dom tar en paus.

drog sedan vidare till solarieöarna.
när jag kommer ut därifrån, röd som fan & deppig för att
det är pissväder ute så tittar solen fram!! blev på
lite bättre humör men njaaaaaaa nej. jag har lite svårt
att komma på vad jag ska underhålla mig med under
min semester. önskar lixom att solen sken varje
dag så man kunde dra på lite dagsutflykter.

idag får det bli fotbad & nagelmålning- kanske till&med
att jag färgar håret! oooo :)

Inga kommentarer: