14 juli 2009

asså skit de hände nå skit skumt ida
ja va nere å skulle fixa min cykel när en kille
(med skjorta å adiddas brallor e att till lägga)
hejjar från andra sidan å ja hejja tillbaka för ja såg
inte vem de va. Han cyklar runt å ba men ja kan hjälpa
dig me cykeln, ja ba nej asså de går bra, ja fatta fortfarande
inte vem han va typ! tänkte att han va nåns brorsa som
ja kände eftersom han prata me mig som om han kände
mig så ja besluta att
inte slå han på käften
å vara lite trevlig...

han börja dra i handtagen som ja höll på att fixa å verkligen
frågar ut mig om allt... vart ja bor, vem ja bor me å ba så
kan ja inte få ditt nr eller whaaaat?!
nej verkligen ja vet inte vem fan e du svara ja, men han
fortsatte tjata om att vi kunde ju bli kompisar...
bla bla bla!

ja bara fnös tillslut å gick in!! ibland kan ja bara inte vara trevlig
kunde ju ha ljugit å sagt att ja gilla inte små killar
runt 24 ( de e lögn, not) å att ja inte gilla araber/irani
( de e lögn, not) men nej jag fick inte ur mig nå vettigt...




sjukt kul eller egentligen inte men skit vikket jävla slemmo... // gURU

Inga kommentarer: