21 mars 2009

wildchild

gURU har en fundering...

när ska man stanna till å känna efter hur man mår, hur man har de i livet, vilka e äkta vilka e o äkta, alkoholmängden?! ja ni vet. Ja e den som aldrig känner efter eller ja gjorde de förut tror ja men sen gjorde ja å mitt x slut har ja bara kört på.. som om man e livrädd att känna nåt om man bara stanna till i en sekund liksom?! ofta e de ju inte nåt ja fundrar på eller som sagt aldrig funderar på men ibland som ida kommer tanken... vilket ja vet kommer att försvinna lika fort som den kom, men efter lite självömkan å fundering så slog de mig...


ja har verkigen skit kul i mitt liv å saknar egentligen ingenting verkligen, ja har dom bästa vännerna å dom bästa arbetskamraterna, min familj mamma, hakim å linda som alltid ställer upp fast ja strular till de typ hela tiden å till den kategorin tillhör ju han som frågade min syrra lite oroande men med ett leènde om ja någonsin kommer att lugna ner mig..
hahha han e gulli han min heders brodern Johan.


im a wildchild å de har ja alltid varit, å de tänker aldrig be om ursäkt för de passar ja inte in i erarn syn på en 33 åring så ursäkta dig gadeMMit!! party on dude!



som sagt behåll dom som ger dig energi, inte dom som tar den...




woRd our gURU

Inga kommentarer: