24 mars 2009

ska jag?

idag har jag verkligen tänkt & verkligen bestämt mig för att nu jävlar bokar jag en tid för en tatuering! nu ska det bli av! jag har funderat länge nog & tjatat tillräckligt mycket om denna tatuering- folk tror lixom att jag redan gjort den för att jag snackat om den i nästan 2 år...

grejjen är den att det är min far som stoppar mig. man skulle kunna tro bara genom att titta på min far att han är en skön biker gubbe som gillar tatoos men så är inte fallet. jag kan lova er att jag först skulle få stryk sen skulle jag bli utvisad från familjen lovric. det skulle ta mig en jävla massa tid å få honom på min sida igen... jag vet att det är exakt så det kommer att gå till!!
men nu skiter jag i det- nu skall tiden bokas & det ska bli en alberto vargas pinuppa i färg på underarmen!

mitt alterego
en katolsk pinuppa


1 kommentar:

lindha sa...

jag håller din hand ja lovar kommer bli skit snyggt, och du kommer inte ångra dig eftersom du tänkt på det så länge....