22 mars 2009


mitt kaos

så det är söndag idag... aldrig varit ett fan av söndagar... gårdagen va sjukt kul!! mycket dricka & dans på oasia!

mitt projekt här hemma är att köra en ordentlig vårrensning- gå igenom skor/väskor/smycken/kläder/smink & annat shit. dem tre förstnämnda är nu färdiga så nu har jag det värsta kvar... kläder & smink... pettan säger att jag är lat (det är jag inte) för att jag alltid skjuter upp det.
ni måste förstå mig, jag är en samlare, jag har såååå mycket shit! man skulle kunna säga att jag har en vintage butik i mina garderober! det är mitt största intresse lixom! varför göra sig av med ngt- tänk ifall man hamnar i en situation när man verkligen behöver just det plagget...
ska iallafall se till att vara riktigt hård & rensa skiten för i maj står jag med syster & mahlin på vaksalatorg!!

Inga kommentarer: