24 mars 2009

agendan

imorrn kommer jag att behöva lämna in min älskade dator på alina... :( hoppas det endast kommer att behöva ta några få dagar...

satt & tänkte på vad som väntar i helgen- fan denna vecka börjar helgen redan på torsdag.
detta är min agenda (förutom att jag jobbar dvs):
torsdag: nina & jag ska dricka dry martinis på oasia & lyssna på när andré spelar.
fredag: bakis först! senare blir det en spelning på konserthuset i sthlm där min bästa claudia ska stå på en scen & sjunga sin låt för första gången evvör!
lördag: super 25års fäst för zelam på berns i sthlm!!!!!!!!!!! såååå laddad!
söndag: ensam i sängen i fosterställning...

en bra vecka... räkningarna är betalade så nu är det bara att slösa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar inte som vi kommer hinna ses innan bebis kikar fram...tiden bara rinner iväg.

Hoppas du får det trevligt i helgen i alla fall.

kram

Anonym sa...

mamma är i kina så du kan inte lämna in den hos Alina