20 mars 2009

helt knäckt!

ok nu sitter ja hemma igen efter att vart å knäckt ryggen...

gick ju fan som en åsna, stel som tusan men den här gången gjorde ja inte nå speciellt tror ja?! helt plötsligt när ja reste mig kände ja att gOD va händer??? AJJJe!

de e bara inse att man blir äldre å när nått sånt här hander blir man ju inte direkt fri från ålders ångesten som ja lyckat gräva ner ett tag, vadå ja gillar unga killar på riktigt! jo men de gör ja faktiskt, de kan mina vänner intyga om de har inget men min nojja att göra=// ja svär! ok åter till ämnet, jo min gubbe som knaka mig skällde lite som dom alltid gör att ja inte tränar å på rikt ja skulle verkligen inte dö av de om ja säger så allt utom boobsen hänger ju mer söder så nu har ja bestämt mig å köpa träningskort=)=) detta e stort i mitt liv som aldrig tränat...

japp japp ja känner mig nöjd tänker fan inte stå i vassen i sommar eller ok nästa då!


peace out gURU

Inga kommentarer: