26 februari 2010

tålamod


ja är inte stabil vare sig i kroppen eller i själen....

jag är så splittrad, jag tappar gnistan om saker inte händer på en gång, jag har verkligen inget tålamod alls!! ibland känner jag mig som en 3 åring/ ibland beter jag mig som en 3 åring jag vill inget hellre än att slänga mig på golvet å bara gråta... och folk skrattar åt mig när dom får höra att ja är på barnavd oh pleace ni kan inte hitta nån som passar med ungar bättre än jag!! omogen å dan!

det handlar inte om att jag inte får som jag vill för det tycker jag att jag är duktig på att kompromissa, men vad ska man göra nu då liksom?! handlar det bara om att andas och ha is i magen och vänta tills saker börjar röra på sig eller?! skit det är ju verkligen det jag är skit dålig på - att vänta/vänta på vadå? medans jag väntar på det jag ville skulle hända har jag ju redan hittat nya projekt!!




och i det hjulet kan ni hitta mig inte undra på att man blir snurrig...

2 kommentarer:

fRANCISKA sa...

jävligt bra inlägg boo

pehtra sa...

viiiiiiiiiiiiiiiiill ha mitt företag nu!!!!!!!!!!!!!!