9 februari 2010

ledi tisda


känner mig lite låg & omotiverad fast jag är glad fattar ingenting
jag är låg för vänner som inte e glada jag är omotiverad för det är fortfarande 250cm snö ute och alldeles för kallt
I want sun! and now nigga
men jag är glad för jag mår bra liksom

ska käka middag med familjen idag (min pappa skulle fyllt 60 igår) de ska bli så mysigt vi gör det alldeles för sällan... tänkte på det igår skit va tiden går fort de blir 5 år sen i år som pappa gick bort.. känns helt konstigt hur livet bara går vidare och man själv bara lever vidare fast det är ju en nyttig grej jag vill ju inte leva kvar i den gropen jag hade grävt ner mig i no thank U

jag har just förstört en tv möbel som jag inte kunde hålla fingrarna borta från.. älskar mina genomtänkta ideèr dom
brukar ju funka så bra, not! så nu ska jag
ringa syrran nu frasse
ville leka på hennes lunch & leka gillar vi jöh

1 kommentar:

Mahlin sa...

snart är det sommar vännen!! <3

snygg tröja
puss