14 februari 2010

me casa






9 kommentarer:

Rövarmamman♥ sa...

O så finnnnnt!!
Hoppas ni har en super fin kväll!
Happy Valentine, till er sötnosar!

pehtra sa...

oooooooooh tack snälla=) hoppas DU hade en mysig valentine`s day... vi är ju singlar så vi e bara bittra idag hahah

Kristina sa...

Fuck va nice du har det!!Me like very very mucho.Glad hjärta dag också :)

pehtra sa...

=)=)de finns 2 anledningar att ja lägger upp bilderna...

när
vad
hur

berättar jag sen!

Friday sa...

Men snälla människa..!
Inred mitt hus efter att det inhandlats!? =)
snälla.

pehtra sa...

hahaha lätt ja gört!

Anonym sa...

Vad himla fint du bor! I love it!!

Ser att du har svarta klinkers i badrummet, är de målade eller var de svarta från början?
Undrar för att jag vill göra om mitt blåa klinkersgolv härhemma.. =)

/Lina

malin sa...

va fint fint.

pehtra sa...

hela golvet i badrummet är grönt=// men det finns färg man kan måla om med men det är nog enklare att lägga klinkers eller mosaik över ditt gamla golv tror jag.. hör med uppsla färg dom tycker jag är kunniga på en normal nivå inte hånler om man inte vet vilken blank het du vill ha på väggfärgen typ!