26 februari 2010

fundering nr 14645

funderar så här hur länge kan man ha ensamrätt på nån?! eller hur länge kan nån annan ha ensamrätt på en själv...
varför är dom svaren helt olika?! de borde va samma sak..


men det är det inte ja vet av egen erfarenhet att vissa har man tjingat under en livstid och har man bra vänner så vet alla om det och vet vad som skulle hända om de inte följs men det känns som vi kvinnofolket har lite mera oskrivna regler när det kommer till tjingade killar man kollar ju knappt efter dom, dom blir som luft (hallå va han där gud det såg inte jag??!)

det här började jag inte fundera på förens förra helgen då detta hände mig, jag har inte gjort nåt fel men om det skulle vara en omvänd situation skulle det inte vara så kul kanske.. jag är uppfostrad att alltid fundera över hur det skulle kännas för dig om någon gjorde samma sak, det är en riktigt bra grej att fått inslagen i hövve när man va liten synd bara att det inte gick in förens i 20 års åldern men va fan bättre sent än aldrig...

jag har inte gjort nåt fel.........tror jag.............




ja jag e sjuk å ja e ynklig

Inga kommentarer: