24 juni 2009

what??

just i denna sek vet jag att vi snackade om rihanna & r kelly & orden
som kom ur min mun var alltså- jag hatar... jag ni förstår..

naeee jag vet inte om jag gillar att det är
chris brown som måste sota för det hära.
ok vem utav dom är en bättre musiker/artist vavavavaa??
shit pallar inte med rihannas
1089999 musikstilar & fula outfits...


ni som känner mig
vet
att jag har vääääääldigt svårt för allt som har med
rihanna att göra. hon har aldrig varit min favvo.
&
jag lär väl vara den ända som inte brydde mig ett skit
när hon fick en smäll av chris brown...
i pity the foo' så att säga!
tror inte hon var helt oskyldig.

ooops sorry... så får man inte tycka- mmm men det gör jag!

1 kommentar:

pehtra sa...

jaaaaaaaaaa vet!!! fan vilken artist har inte slagits.. hallå 50 cent hallå mike tyson... nej I lÖV chris han kommer alltid va i mitt hjärta..... word!