19 juni 2009

ja e slut som artist!




nej men ok ja sitter väl här helt själv!!! nej då så farligt e de inte ja lovar. Har sovit i 2,5 timmar efter ja sluta jobbet. asså ja vet inte va de e för fel på mäj ja e så jävla trött jämt!!? kväll som da spelar ingen roll har nu krävt en läkar tid från jobbe, tror ja har järnbrist eller verkligen nån form av vitamin brist... inte så konstigt me tanke på mina mat vanor.... men fan de e så jävla jobbigt att må så här å nu oxå har frasse eller nån annan smittat mig med en förkylning å värsta knivsjuka i halsen ... so not ok!! men, men.. de e csi på tv å ja känner mig utvilad å ska nå ta mig till nån mack som kanske e öppan ida... för jajuste de e ju midsommar afton ida...


hoppas ni alla tar en sup för mig me... because I need one// gURU

Inga kommentarer: