22 juni 2009

i do believe i need u




men jag kommer nog ändas ha råd med dessa från
h&m såklart...
så jag får inspireras av & kopiera det andra!!

igår råkade jag tydligen beställa 4 par skor från gojane
(en sida med mycket skit men vissa guldkorn när det gäller skor).
kände att jag behövde muntras upp lite,
& det som fungerar bäst på mig är shopping...
inte så bra va... men
jag mår mycket bättre nu!

imorgon börjar min jobbvecka-
jag har varit ledig sen i torsdags (thank u god).
så man kan säga att det har varit en mini semester
under midsommarhelgen, idag fick jag till&med sola-
nu är jag utvilad & laddad inför
att komma tillbaka till musen.

sen är det ju så att lönen rullar in i veckan-
det innebär galet med folk på stan/mycket jobb.
det är alltid kul- veckan kommer att gå fort iallafall!
...& även mera shopping för mig på torsdag i sthlm!
beyond retro here i come!!!

ok kan inte säga att jag är flustrets största fan men
på torsdag kör dom en ny grej på balkongen.
flustret goes oasia folks
& oasia älskar vi ju!!
jinx heter clubben- se till att vara där!

Inga kommentarer: