8 juni 2009

ok en fundering!


varför ser alla likadana ut?! typ personal i butiker asså va fan e man rädd att anställa nån som ser annorlunda ut eller varför inte va lite djärva å fixa dit nån som har en egen stil??!! asså mina jobba kompisar tror ja skämtar när ja berättar att folk går in i stolpar å tidnings stånd när ja går förbi?! kärringar å gubbar blänger på mig långt ner i rulltrappan asså what da fuck?!

hallå ja ser ut som (nästan) alla andra, men ändå ska alla kolla in en... man e ju jävligt härdad eller snarare ja ser de inte längre.. men när nån blir skadad soldat av de så då märker ja de! tycker de e så konstigt att de ska vara så, fattar ingenting? de kan ju inte bara vara typ 10 pers i uppsala som har en cool stil...

man har ju hört typ hela mitt liv att :::: å du har en tvilling va? å en av er har barn! er har man ju sett på stan i alla år!! tro mig den har ja hört i 100 år fast de gör inget verkligen inte de e inget ja stör mig på eller nåt, men man ser ju sig själv i spegeln varje da å tycker inte att de nå speciellt men de tycker visst andra... de finns väl ingen annan som har street wear på sig....

men apropå stilar
den värsta stilen ja tror e alla som har blogg stilen dom springer in helt hysteriskt när nån sko eller nån jacka har kommit in å vill ha den men fattar inte att alla andra har den oxå, ni vet vilken stil ja menar va? eller ok ja tycker de e skit snygg men åter igen gör de till din egen ha nått som inte fia eller karin oxå har liksom damn!

jo men åter till ämnet ja börja me, jo så här va de ja va in i en butik i da å prata med en personal där å ja säger: fan jag har nog inte hälsat på dig va? hon säger jo de har vi massor av gånger... ööööööööööööööööh ok?! visst ja har ett minne som e guldfisk (frasse kan intyga) men då slog de mig att fan va alla e tråkiga!! de fanns ju absolut inget som fick den här människan att stå ut i mängden nada, njet, nicht...

ja mena bOOOring!!!!!!



längtar tills den dan ja ser en asball hårdrockare eller en 50tals pinuppa i kassan nånstans...


ok mina vänner jobba hårdare på att vara egna ni behövs här i världen// gURU

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjoo hahahaha ja känner igen allt du skriver..ler..ja tycker du är hel skönnnn kidsen hälsar patricia älskar er blogg hon tycker du har grymma örhängen....vi måste ses krammmm

pehtra sa...

heheheh hälsa kidsen att I miss DEm.... ja vi måste ses snart=)=) å då menar ja snart// puss