23 april 2009

pappadate

ok ja med mina funderingar ni vet här kommer en till eller snarare en åsikt,

jag kollade på the voice nån da här å dom pratade om att linda skugge hade skrivit om pappor med barnvagnar å jag skrattade högt för mig själv för ja har aldrig hört nån som tycker som jag.... jo hon hade skrivit att killar med barnvagnar e osexiga!!!! and they are! absolut inte alla men asså ja fattar inte hur not porrig kan dom bli?! linda skugge hade sagt att nej men ja vet ju att dom inte kan åka med mig till arlanda å sätta på mig i hissen... boriiiiing!!

vi har diskuterat denna heta fråga på jobbet en del å några håller med mig å en del måste fundera på`t men de roliga e att tanterna (vilket dom inte är) höll med mig! asså ja vet inte om de så mycke ungen dom har med sig eller jo föresten när ja ser typ 3 pappor med barnvagnar på typ pappa date vill ja verkligen bara skicka nått hårt efter dom... not hot!

ja vet inte vad de e som gör de? ja tror att de känns som dom har tappat all sin porrighet, rakar sig aldrig längre, byter inte kalsonger och bara gör vad sin tjej säger åt dom, dom har liksom tappat sin sjärnglans å blivit gråa.... tro mig på mitt jobb har vi en stor barn avd å ja har sett dom värsta kråkorna å skatorna man kan hitta belive u me!

Man vet att man aldrig kommer att få höra någonsin igen kom till pappa så får du smaka på pappas klubba (sann historia) dom orden har liksom tappat sin mening nu e dom ju bara jävligt olämpliga... men som allt finns de ju ljusglimtar i vardagen å vi har 2 killar men speciellt 1 av dom som e så sjukt porrig med sin bebis, han e mörk kan vara halv nånting, ganska lång, väldigt fixad och har skit snygga kläder, när han kommer in går de som djungeltrummorna å de känns som jag å janet bara släpper allt å står å gapar.... ljusglimtar dom gillar vi! men nej fan ja vet inte va de e, men daddys (om du inte viskar de i mitt öra) kommer inte få mig att fladdra till iaf men de här e ju bara min åsikt å de gäller ju verkligen inte alla killar men en stor del kan man ju säga..... så ni mammor behöver verkligen inte oroa er för mig iaf om de inte e killen på hm de vill säga!!



peaz out // gURU

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahahaha fyyyyfan va roligt!! när kommer boken!?7puss emi