21 april 2009

funderingar..

ja har 1 fundering eller ok ja har 2, den första e hur man aldrig slutar att häpnas av sjukvården i detta avlånga land?!! ja har sen i söndas jagat tomtarna på abrexa för ja behöver ett 1dags intyg till mitt jobb, först hade dom inte öppet sen hade dom ingen sköterska där å nu ingen läkare?! fattar ingenting e dom 3 st som jobbar där eller? å då vill dom att man ringer luthagens vårdcentral i stället vilket ja har gjort oxå i 3 dar... god! ja kände att när sista tanten ringde att mitt tålamod gav me sig å ja va inte allt för trevlig=/ ja gav upp hur svårt ska de va att få ett intyg att man e sick?! ja har ju blivit frisk nu......

min andra tanke i da e att hur många e otrogna igentligen? de här året har ja blivit chockad hur jävla vanligt de e asså alla man träffar har ju flickvän å ja kan känna mig att ja har blivit ganska likgiltig till de, satt å fika med några kill kompisar här om dan å luskade lite om vissa personer å jo dom berätta att den ena killen ska köpa bil nu å dom (paret)har ju vart utomlands nyss å bla bla asså ja vill bara skratta.... Its so funny liksom... ja skiter i de verkligen för ja kan skilja på saker men gud va ja inte vill ha en sån pojkvän... å den andra kom å hälsa på mig på jobbe han hade precis kommit hem från riga vi skratta åt att alla hans pengar ligger kvar i stringen på alla strippor... han sa att han inte liggt, men känner man han rätt har han nog gett nån pengar för mer än bara strippa... vilket e lite charmen me han (nej rynka inte på näsan) ja gillar att han inte har några spärrar men saken e de att de gör ju säkert inte hans flickvän?!

ja har nog varit väldigt blåögd eller snarare väldigt osvartsjuk i mina förhållanden men tänkte på de att mitt ex e ju precis som alla andra så fort de varit dåligt eller nått har han träffat nån brud.....

ja gillar ju verkligen killar som e bad men ja borde verkligen inte ha dom i mina förhållanden igentligen! men men..

må ja treffe han som e modell, ekonom, sportfåne,
(ja frasse han med ryggsäcken) e fortfarande ledsen över sitt ex,
super snäll men ändå jävligt bad!
jorå han finns på riktigt men inte i min säng tyvärr (not for lack of trying)



// gURU

4 kommentarer:

Anonym sa...

kvinna skriv en bok! fattarude?! emi

pehtra sa...

hahahha du e roli du lovvis

Anonym sa...

Du letar på fel ställen!

pehtra sa...

ja vet=/