6 april 2009

tooookig!

nejmen asså ni förstår inte hur tråkigt jag har haft det på jobbet idag! för tillfället väntar vi in renoveringen & kör endast outlet i butiken vilket innebär att man inte har så jätte mycket att göra under dagen… så jag tar med mig min dator & kopplar upp mig på ngt wlan nät men idag har det inte fungerat! jag blir tokig!! & jag tycker faktiskt synd om mig själv eftersom jag inte har ngt att göra i ca 9 timmar då… tokig!!

som tur är får jag en daglig dos utav emi, every day- våran cocotime är den bästa stunden under dagen.

jag ber till gud att vi kör igång med renoveringen väldigt snart- vill lixom jobba på riktigt…

…nästan att man skulle ta med sig pärlplattorna & strykjärnet till jobbet…

1 kommentar:

eMi sa...

även om jag själv har MASSOR att göra så tycker ja att cocotime me dig är det bästa på hela dagen