2 april 2009

insomnia?!


gud i natt har ja verkligen inte kunnat sov jag va t.o.m upp kl halv 3 å putsa spegeln i hallen?! skit va irriterande, ja vet inte varför ja kunde sova men de verkligen snurra i huvet massa tankar om killar, jobb, pengar. Ja e så himla rastlös. Ja fattar vad de e? kan liksom inte sitta still de känns som ja bara väntar på nåt fast ja inte vet vad, att solen kommer fram gör mig inte lycklig å de oroar mig! jag funderar på några av mina vänner som av vissa anledningar inte finns kvar längre, hur jag alltid lyckas hitta just dom att dom e struligast... de e väl för att lika barn leka bäst att man förstår varann utan att behöva säga nåt?


alla mina förhållanden har varit likadana man vet vart man tillhör men dom e inte trygga liksom, en psykolog skulle väl säga att ja inte tror ja e värd mera... men ack så fel han har för så e de verkligen inte!! jag har ett skit bra självförtroende å e så värd allt guld i världen....

men de stör mig att ja tänker på dom! båda två va otroligt bra vänner men av olika grejer känns som dom högg mig i ryggen eller den ena gjorde de iaf. De här beteèndet e ju knappast en nyhet för båda men ja va för naiv för att tro de skulle hända mig. de e kanske inte meningen att man ska kunna ha vänner från de motsatta könet för helt ärligt skulle vart en tjej skulle vi va vänner fortfarande..visst!

Jag tror verkligen verkligen på kärleken
men verkligen inte på förhållanden.....

Så hur ska man göra för att bli gladare igen eller motbevisa mig själv??


måste fan ta mig i kragen å hitta
den bästa vår medicinen...







****ett nytt vårspan*****


peace out / gURU

Inga kommentarer: