13 november 2009

mallan & jag igår


tog en tur efter en tuff arbetsdag till tilltugg & sedan oasia- lite cava & martinis behövde vi... blev lite runda under fötterna (helt oskyldigt) så mallan höll på att bryta foten när hon skulle hoppa av bussen. jag tyckte att jag var smart när jag sa att vi kunde stå inne på åhlens & värma våra tiny asses medans vi väntade på bussen- men herreguud dom har juh öppet till tio säger jag & försöker ta mig in... kollar klockan & den är halv tolv. smart brud faktiskt...
om ni gillar cocktails mer än äckliga sötsura drinkar så prova tamigfan apelsin martinis & kanel martinis på oasia-
herre min gud så gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

cinnamontini vill ha NU, ja eller kanske inte nu inna lurre men du vet vad jag menar ;)
Loveu
förresten, fuuul bild på mig men jag bjuder på det ;)
mallanW