26 november 2009

jul vad e de?



tänkte på de fan alla har sån jävla julkänsla hela december å ja fattar
inte grejjen gud va ja önska att ja hade de samma känsla ere för att ja jobbat i butik
i snart 300 år att man aldrig har haft chansen att njuta eller vad?!
jag e 30 someting something å flytta hemifrån när jag va 18 å har aldrig haft
en gran inge glögg ingen tomte... vad e de för fel på mig?!
har jag vart me för många "immigrants" för att fira jul, fan alla va ju muslimer
eller föräldrarlösa som man hängde med när man va liten så där blev de ju inge jul
liksom minns därimot många persiska & eritranska nyårs fester..
ja hoppas att jag kommer få min rosa gran i år iaf....

nä jag behöver jul fucking feeling men har inte hittat den än..

2 kommentarer:

Mahlin sa...

jag har köpt en silvergran :)
puss

pehtra sa...

ååååååååååååååå...... va fint!!! har ju hittat en liten jävel som ja tänkte kanske köpa bara för feelingen liksom..... tack för igår de va skit mysigt!!!