12 november 2009

klackskor ja visst!




jag har sedan ja va en jätte liten skit läst elle som min mamma prenumererade på och när bibeln kom ut varje säsong satt man klistrad i flera dagar... redan som 7 åring visste jag att de va kläder jag ville hålla på me, satt å rita olika modeller på jackor eller byxor som jag ville sy. Tror de va genom min mormor om inspirationen kom faktiskt, hon höll alltid på me nåt sydde hon inte så virka hon eller vävde hon nån matta (ska visa bild på min fina senare) jag kommer ihåg att när jag skulle börja 7an skulle jag absolut ha franska som tillval för jag skulle bli designer i Frankrike när jag blev stor, men när papprena kom hem insåg vi att de va nog skapande verksamhet jag skulle välja vilket jag & linda gjorde..

anledningen till denna fundering va att elle tidningen kom i brevlådan i dag å jag har länge tyckt att de e bara massa jävla reklam i skit tidningen så jag har liksom inte läste den på jätte länge men jag tar tillbaka allt de ja sagt för de e inte så längre
jag blir lika inspirerad av den nu som då!!

nu kanske inte stilen som e störst nu e min stil helt igenom, men som allt ska man ju bara ta av vissa grejjer tycker jag. Det e som alltid med designerkläder att e de ju alla färger som inspirerar mig... de gör mig lycklig! andra vill ha vitt ja vill ha färg å mycke ska de va!! amen!! en annan grej som ja kommer på mig själv att kolla på e skor, asså höga skor!! skulle kunna köpa alla & de e verkligen tack vara frasse hon har tjatat så länge ja känt henne att jag måste skaffa klackskor!! vilket jag gjort nu men som alla nybörjare e ju kilklacken min bästa vän men vänta bara snart kommer pettan men klackar som endast Tyra (& frasse) kan gå i.....

word!

2 kommentarer:

fran sa...

amen
:)
klackar endast FRASSE kan gå i menar du va?

pehtra sa...

amen to dat!! ja e din copycat!