18 maj 2009

måndan

ok att fixa läpparna gick bra de e ju verkligen inte skönt nånstans men man överlever verkligen, å dom e inte lika svullna som förra gången! PjUU! (torka svett från pannan) men man fan vet ju aldrig de kanske kommer i morrn, å ja fick en liten present för att ja va där å fixa till mig å de va en IPL permanent hårborttagning for free!! jEEy.
älskar chic clinic..

men ok iaf så nu ska ja dit på onsda vid 11 "å fixa armpittarna" ja ska ju till mallis nästa tisda så heey why not?! hon beskrev de hur de går till å de lät inte så faligt ja e inte rädd men de skulle ju fan inte va kul om man fick brännsår eller om de gjorde sjukt ont, men hallå klarar folk att föda barn så jag klarar väl av 15 min av svett å tårar..

har verkligen inte gjort mycke annars i da eller jo de har ja men jag har inte gått ut ur huset, jag börjar hata alla måsten man har i vardan skit vem fan pallar liksom? ja vart iaf snygg i håret, satt in massa hår ida å blekt de lite som sagt ja fixade till mig för lite i helgen å ja kolla på korten å bah bOOOOring!!!, gör nåt kwinna du ser ut som karin från östervåla..

not ok men nu e de bättre

seeeYA niGGas

Inga kommentarer: