27 maj 2009

inför lördag...

ska på bröllop på lördag här hemma i uppsala-
kommer nog bli en galen fest med en massa krogpeeps.
ska även makea bruden på morgonen- hon kommer bli finast!
sååååå självklart sitter jag
& funderar på
outfiten/maken till
på lördag redan idag.

(ok jag erkänner har tänkt på den i 1månad!!)
blir nog denna gamla outfit jag hade när jag var i egypten,
funkar väl till ett bröllop va?
leopard & reptiler funkar till allt!
alltid sugen på mycket bryn & fransar...
men man kanske ska ha lite färg kring
ögonen denna gång... hmm...

2 kommentarer:

Anonym sa...

det kommer bli gudarnes va snyggt!eMi

stina en trappa upp sa...

hehe jag e ju seg i kolan läste att du tänkte på maken (tänkte brudens man lixom) haha

Skitsnygg outfit!! nu ska jag läsa vidare på eran blogg!

Puss puss