1 januari 2010

bra eller anus 2009

hade lite svårt me listan, ville ju ha med så mycket men
valde dom här 5 som dom bästa & sämsta händelserna 2009


bra- mitt nya jobb på gränby C! att känna att man kämpar mot samma mål, att känna sig behövd för de man faktiskt kan å e jävligt bra på, att få utvecklas, att få nya vänner, att må bra

bra- att jag blev singel! de e ju kanske nått för 2008 men bättre sent än aldrig, vill tacka alla killar jag "träffat" eller inte träffat, har haft dom bästa 2 åren i mitt liv, sjukt roliga fester ni vart me på, ni fick mig att känna mig pirrig å omogen, som numera mitt signum

anus- när min mormor gick bort! satt på begravningen å grät floder inte bara för henne utan hur allt annat verkar så löjligt, alla tjafs med folk, om varför man stannar på ett jobb man hatar, om varför man stannar med folk man egentligen inte vill ha i sitt liv, att man gråter över killar som inte vill ha en, vänner som inte vill vara vän men en, man får perspektiv

bra-
mina jobba kompisar på 423 å nu några på 190 detta e oxå nåt för 2008 men ingen blogg ingen lista, jag älskar er verkligen ni har ställt upp på allt ja lyckats ställa till med under mitt liv med er, slagsmål, fyllor, sms terrad, förföljelser, luncher, middagar, ni har varit mina psykologer när jag behövde de, gett mig stöd, ni betyder massor, mer än ni antagligen vet

anus-
kanske den största händelsen 2009, jag förlorade min bästa vän, vet fortfarande inte vad som hände? varför vi blev osams- han visste om min bakgrund, hans va samma, vi gillade samma grejer, vi skrattade åt varann, med varann, vi tjafsade åt varann, med varann, han förstod mig direkt, pratade samma språk, vi va samma lika, han va pest ja va kolera, vi har knappt pratat på 1 år å ja vet inte varför, de ja vet att de va massa känslor inblandade, men hur man ska trassla ut dom vet ja inte, jag älskade han så mycke, jag ville leva med han hela mitt liv, men ändå inte intimt, ja ville kyssa han, men inte ändå, han va min bästa vän, fast mer ändå, hans sätt att glittra i han ögon finns kvar när vi ses, men vi e döda för varann


bubblaren i denna lista är-

bra- bloggen!!!!! den har inte bara gjort mitt liv roligare utan helt klart räddat min relation med min bästa vän å följeslagare frasse, som sagt vi e olika, vi tycker inte lika om nått men i bloggen e vi enad!!! en enad front!! vi e obesegrade, vi e ett gang, U hurt me U hurt us!!!


ha ett riktigt bra 2010 nu de vill ja ha, tänker ha, måste ha, måste skaffa.......

Inga kommentarer: