30 december 2009

ja listan kommer


snart slut på året å de ska fan bli skönt
känns som om de här året inte har vart så speciellt eller de har inte hänt så mycke
jo jobbmässigt har de hänt massor men inte de privata- så nu längtar ja till nytt år nya händelser,
nya vänskaper, nya killar.... aMEN!!

lista ja körde i mitt "ja ska lägga ner de" inlägg e som en bibel för mig- jag har tänkt att jag ska följa de
exemplariskt! vilket ja gjort men messen kan ju slinka iväg ändå... men de ska de bli ändring på sörrni

bra eller anus?!

ja de e den stora frågan!! ska verkligen grubbla på de tills imorrn å nej jag tänker inte visa
hänsyn, annars kan de fan få va!!!! be afraid people

2 kommentarer:

Anonym sa...

happpppy new year....vi måste ses de kan man kanske ha som nyårslöfte ...ler.. ha en jätte rolig kväll hälsa alla från mig !! kram Mallan B

pehtra sa...

=)=)=)=) de e ett bra löfte tycker ja.. hörde du flyttat de e ju fan närmare uppsala nu jöh....